Δευκαλίωνας

Διατροφή-Υγεία-Αυτονομία-Επιβίωση

Ενδυναμώστε το ανοσοποιητικό σας σύστημα


Ο σημαντικότερος λόγος που μειώνεται η ισχύς του ανοσοποιητικού μας συστήματος είναι τα αρνητικά συναισθήματα. Όταν διακατεχόμαστε από αρνητικά συναισθήματα, όπως η θλίψη, ο θυμός, ο φόβος, η ζήλια, οι ενοχές, ή αρνητικές καταστάσεις όπως το άγχος, η ανησυχία, η ανασφάλεια, τα οποία είναι συναισθήματα και καταστάσεις που έχουν βάση τον φόβο, τότε το ανοσοποιητικό μας σύστημα απενεργοποιείται. Αυτό συμβαίνει διότι όλα τα αρνητικά συναισθήματα που έχουν βάση τον φόβο θέτουν σε συναγερμό τον ερπετικό μας εγκέφαλο, ο οποίος ετοιμάζεται να τεθεί σε θέση μάχης ή φυγής (flight or fight), για να πετύχει δε στην πάλη ή φυγή απενεργοποιεί άμεσα το ανοσοποιητικό και το πεπτικό σύστημα, τα οποία καταναλώνουν μεγάλη ποσότητα ενέργειας.

Για αυτό το πρώτο που πρέπει να κάνουμε για δυναμώσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι να απενεργοποιήσουμε τα αρνητικά μας συναισθήματα με τον τρόπο που σας αναφέρουμε σε άλλα άρθρα τις ιστοσελίδας (EFT, ξεμπλοκάρισμα μεσημβρινών, άνοιγμα – εναρμόνιση των ενεργειακών κέντρων, healing code, Emotional Code, με το cd με τα Alphamatics που υπάρχει στο βιβλίο μου «έτσι γίνεται το θαύμα»). Ένας άλλος παράγοντας που καθορίζει την ποιότητα του ανοσοποιητικού μας συστήματος είναι η κατάσταση του λεπτού εντέρου. Το 60% των κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος δημιουργούνται στο λεπτό έντερο, η λήψη προβιοτικών και μάλιστα η κατανάλωση κεφίρ που περιέχει το προβιοτικό acidophilus lactobacillus βοηθά στην επιδιόρθωση αλλά και την εναρμόνιση της χλωρίδας του εντέρου και κατ’ αυτό τον τρόπο βοηθά το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Η κατανάλωση επίσης ζωικών πρωτεϊνών καταναλώνουν το ένζυμο πρωτεάση που χρειάζεται το ανοσοποιητικό σύστημα για να καταπολεμήσει το πρωτεϊνικό περίβλημα των ιών. Για αυτό το λόγο όταν έχουμε φλεγμονή στις αμυγδαλές με υψηλό πυρετό και απέχουμε από φαγητό και νερό για τρείς ημέρες ο πυρετός πέφτει και η φλεγμονή εξαφανίζεται (ξηρασία).

Ουσίες που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα
Η εχινάτσια τονώνει την άμυνα του οργανισμού, βοηθά στην ψωρίαση, και στον έρπη, έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, διεγείρει τα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος και τη δίνουμε έξη εβδομάδες και την αντικαθιστούμε με πρόπολη και ύστερα από διάλειμμα ενός μηνός συνεχίζουμε. Συνδυασμός εχινάτσιας με τζίντζερ ή πιπέρι καγιέν (κόκκινο πιπέρι) είναι πολύ δυνατός για την ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Η δοσολογία που δίνουν οι ομοιοπαθητική για την εχινάτσια είναι 20 σταγόνες για τους μεγάλους και δέκα για τα παιδία, προσωπικά παίρνω μεγαλύτερη δόση εχινάτσιας σε συνδυασμό με μεγάλης ποσότητας πιπερόριζας, όταν βλέπω ότι υπάρχει κίνδυνος να κολλήσω κάποια ίωση από τα παιδία μου και κατά αυτό τον τρόπο την ξεπερνώ.

Η πρόπολη είναι αντιφλεγμονώδες, ανεβάζει το ανοσοποιητικό σύστημα, είναι φυσικό αντιβιοτικό και σκοτώνει τα μικρόβια και κατά αυτό τον τρόπο σταματά τη βλέννα (ο οργανισμός μας παράγει βλέννα για να εξοντώσει τη βλέννα)

Η βιταμίνη C είναι ένας από τους καλύτερους συμμάχους του οργανισμού κατά των ιώσεων. Θα τη βρείτε σε μεγάλες συγκεντρώσεις σε ωμές κόκκινες και πράσινες πιπεριές, ακτινίδια, μπρόκολο (στον ατμό), ωμό λάχανο, φράουλες, πορτοκάλια και χυμό ντομάτας

Αποτελεσματική για την αντιμετώπιση της γρίπης είναι η επαρκής ποσότητα βιταμίνης D η οποία ενεργοποιείται με έκθεση στον ήλιο. (η έξαρση το χειμώνα οφείλεται στην έλλειψη της βιταμίνης αυτής λόγω ανεπαρκούς έκθεσης στον ήλιο). Βιταμίνη D έχουν τα λιπαρά ψάρια, τα αυγά, το μουρουνέλαιο, τα δημητριακά, για να μετατραπεί δε σε ενεργό μορφή χρειάζεται έκθεση του δέρματος στον ήλιο. Η έκθεση στον ήλιο για 10 έως 15 λεπτά τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα, προσφέρει ικανοποιητικές ποσότητες βιταμίνης D στον οργανισμό.

Το ginger ή πιπερόριζα είναι μια καταπληκτική τροφή που βοηθά το ανοσοποιητικό σύστημα ιδίως σε συνδυασμό με την εχινάτσια (Echinacea). Σύμφωνα με την Dr Janet Maccaro το ginger βοηθά την πέψη, τα αναπνευστικά προβλήματα, το πεπτικό σύστημα, αλλά και το κυκλοφορικό. Το τζίντζερ και το πιπέρι καγιέν (κόκκινο πιπέρι) είναι αντιφλεγμονώδες και βλεννολητικό είναι και η εχινάτσια και η πρόπολη αλλά και βελτιώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα

Η quercetin μια ουσία που περιέχεται στα κόκκινα μήλα, το κόκκινο κρεμμύδι, την κάπαρη, είναι βλεννολητικό, και αντισταμινικό με αποτέλεσμα να μειώνει την βλέννα όταν έχουμε συνάχι. Βοηθά στις αλλεργίες (κάνει θαύματα με βιταμίνη C και το Bromelain) διότι είναι αντισταμινικό και αντιφλεγμονώδες. Ο ψευδάργυρος επίσης βοηθά στη μείωση των βλεννών.

Συμπέρασμα: Κύρια αιτία που απενεργοποιείται το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι τα αρνητικά συναισθήματα. Ουσίες και τροφές που ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι: το τζίντζερ ή το πιπέρι καγιέν (κόκκινο πιπέρι) σε συνδυασμό με εχινάτσια, και η πρόπολη. Επίσης το β-καροτένιο (καρότα, σπανάκι, μπρόκολο), τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, το σκόρδο, η βιταμίνη D, οι βιταμίνες Α, C,Ε και τα προβιοτικά Lactobacillus acidophilus.

Πηγή

Advertisements

Single Post Navigation

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google+. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

%d ἱστολόγοι ἔχουν δηλώσει ὅτι αὐτὸ τοὺς ἀρέσει: